Saturday, January 28, 2012

Gemersik Kalbu

Ini bukan entri jiwang owkeh....

Just nak kasi review sket (tetiber je rajin lak nk bg review kan..hehe) pasal drama ni yang tgh hot kat TV3. Drama ni adaptasi dari novel gemersik kalbu nukilan Anis Ayuni yang aku rasa aku dah baca tapi tak meresap masuk dalam jiwa aku sbb aku main langkah2 masa zaman remaja  dulu. Err ini mmg habit owkeh sbb nak kasi cpt sket sampai kat part ending.

So bila aku dah terfollow citer neh..aku rasa drama dia lagi syok walaupun hanya 80 percen jer sama ngan novel(Ini pendapat aku owkeh xde kene mengena dengan org lain).

Err sebenarnya aku start follow masa episod 16(punyela slow aku kan..hehe) so terpaksala katam kat youtube nak tgk episod awal selama 2 malam tak tido..cayalah aku..hehe.

Suka sgt tgk Aqasha aka sufian dalam drama neh..sgt nakal owkeh..i like...dan lagu tema nyanyian Aqasha tu makin lama dengar makin sedap plak...Lirik " ingin ku gigit-gigit cuping telinga mu" mula2 dgr rasa lawak tapi skrg bukan stakat rasa nk nyanyi part ni tapi rasa cm nk gigit2 jugak telinga hubby aku...aummmmm...hehehe(sila jgn pike lain owkehhh)

Citer neh agak lembab masa episod2 awal...lebeh2 lagi kan si rodah yang berlakon kan..pastu kalo sape peminat fanatik Rita Rudani sure ban punye citer neh.. tapi aku  rasa owkeh jer dia berlakon kan..cuba kalo dia yg pegang watak maya karin dlm ombak rindu sure lagi ok sbb aku sgt tak suka tgk Maya Karin pakai tudung dlm ombak rindu tu..rasa cm nk tolong pi betulkan tudung dia plak n ajar izzah tu cara pakai tudung yg betul..hehe..(ok stop..dah off topic ni).

Ok meh kite baca sinopsis citer neh ...

layannnnnnnnnnnnnn.........

No comments:

Post a Comment