Tuesday, May 24, 2011

HARI INI ADALAH.......

Hari ini adalah hari Selasa..
Hari ini saya sgt mengantuk...ngantuk giler neh....
Hari ini saya pakai baju kebaya berwarna ungu yg berumur 9 tahun(slim kan saya neh)
Hari ini saya hepi sekali sbb ada org janji nak bawa makan lepas balik kije...(stakat viccuda or sayang salmah tak main owkeh)
Hari ni 25052011.
Hari ni sebenarnya anniversary saya yg ke 3 tahun.(tu je main point entry neh..hehehe..janji blog sentiasa berupdate....)


Note 1: Comel dan hensem tak kitorg dulu...comel kan!!kan!!!hahahaha...Semoga hubungan ini kekal abadi dan bahagia selamanya...amin...

Note 2: kalo abang tak gatal2 suh induce 2 tahun lepas..ntah2 besday Aliff sama ngan anniversary kita...(ayat tak puas ati neh)

3 comments:

  1. happy anniversary..boleh jadi model majalah fesyen kawen la korang ni..hehe

    ReplyDelete
  2. o ya, aku cakap cam tu sebab gaya ko dlm gambar tu berjaya menjual baju tu...seolah terasa seperti aku nak pakai juga..hehe

    ReplyDelete
  3. oo ye ker..thanks..hehe...

    ReplyDelete