Friday, September 9, 2011

Padan muka aku....arghhh geram dgn diri sendiri

aku...mmg terer kalo bab rempit...
aku...juga terer kalo bab mencelah...opss..tapi2..bab potong2 queue tu jarang aku buat yer sbb laki aku marah..hehe..dia kata unfair utk pemandu2 lain..
dan aku juga kalo berlumba dgn M. Schumacher belum tentu dia bleh menang...hahahaha...statement gilo...
tapi hari ini dalam sejarah aku kene SAMAN  di saat on the way nak gi kije syif malam..padan muka aku...
dan nak tau tak atas kesalahan ape????????Guna henpon time memandu...arghhhhhhhhhhhh..kalo nk kene saman had laju aku masih boleh terima sbb aku kan minah rempit berhemah dan berkaliber.

APSAL AKU TAK NMPK POLIS TU???mata kemanakah???dan utk makluman aku kene saman bukan polis buat road block yer tapi kereta aku sebelah motor polis time drive dan aku gi jawab panggilan di saat itu..abes kantoi...hahaha..tu yg geram dgn diri sendiri....sbb tak perasan polis tu...kesimpulannya kekadang kita perlu di saman untuk insafkan diri..for sure aku lebih alert time driving dan mata aku lebih alert dgn persekitaran lepas ni......keh keh keh...


3 comments:

  1. ahak, ahak, ahak....jgn mare...kalau dgr citer akk lg kelakar(dan malu) tapi x leh citer kat sini,huhu...

    ReplyDelete
  2. citer jer kak..leh tolong gelakkan sekali..hehehe...tapi mimi mmg free2 jer kene saman..agaknya mimi berangan time drive kot tu yg x nmpk polis tu padahal moto polis kan ada lampu blinking2...

    ReplyDelete
  3. sis, update la cite psal braces!!hehe..

    damon cost bpe rm?k

    ReplyDelete