Saturday, October 9, 2010

Orang itu..

Hari ini aku nak bercerita mengenai org itu..org yang aku semakin menyampah..mula2 aku tak menyampah sangat..tapi lama2..serius menyampah gila..kalo boleh aku tanak tengok muka dia...kalo tengok..adoiiii cuka lagi tak masam la weii....hahaha..mimi ape kes ni?????entahlah makcik blog....saya pun tak tahu..saya hanya nak mengadu pada awak jer....???

Makcik blog: Cerita la wahai mimiku sayang...
saya : Adalah...kawan saya tu...oh bukan...dia bukan kawan sy lagi..DIA hanya "DIA"
Makcik blog : Siapakah gerangan org itu?
Saya: Iskk mana leh kasi tau....biarlah saya tau sorg...saya pun tak percaya awak makcik blog..
Makcik: Share la ngan makcik blog awak ni....
Saya: Saya hanya nak bgtau..setakat hilang kawan sorang..saya tak heran!!!!!kawan saya ramai lagi!!!Oklah makcik....malaslah saya nak cerita panjang2....tata

Nota kaki: Aku hanya insan biasa....aku mendengar..aku melihat...dan aku merasai....Aku juga boleh menilai...yang mana intan..yang mana kaca..yang mana permata..yang mana plastik..yang mana berpura2....yang penting aku BAHAGIA!!!!!tak kesah pun org nak kata ape...


5 comments:

  1. apa kes ni pn mimi..marah bebenor nampaknyer...

    ReplyDelete
  2. takdela cik mazni dan cik muna..saya tak marah.langsung tidak marah..nak tergelak lagi ada....melihat ketidak matangan org itu...serius....hehehe

    ReplyDelete
  3. bukan ke ko lagi tak matang ker....hahaha

    ReplyDelete
  4. tak matang bukan bermaksud kekanak or kebudakan..tapi org itu kebudakan..dia membuat sesuatu yg budak sekolah rendah jer buat...hahaha

    ReplyDelete