Thursday, January 7, 2010

58 more days.....

hari ni merupakan hari kedua di Japan..rasa cm tak caya...Lagi 58 hari...sekejap je tuh(ayat nak sedapkan hati).kalo aku bujang n no commitment for sure aku takmau balik..best dok sini walaupun takde sambal tumis n sambal belacan..yang ada hanyalah menu yang for sure lepas aku rotate semua menu tu aku akan muak dan beralih kepada maggi yang stok belum terusik lagi.....walaupun org Jepun ni jahat masa menjajah mesia dulu..tapi skrg diorg terkenal dengan very polite person.n Japan is a nice n clean country..

Tapi....i'm a wife and a mother for the cutest baby in the world...mama ada aliff and abah..I've a good husband in the world n also a cutest baby who loves to screaming..sometimes crying and always laughing..thats bring a colour of my life..aliff..mama really love n miss u....hati mama sedih sangat masa aliff nak terkam komputer masa mama skype ngan abah...mesti aliff igt mmg mama tu kan..aliff nangis teresak2....aliff dah cam mama..aliff dah kenal mama..n aliff rindu mama kan...Sabar sayang....lagi 58 hari...esok 57...then 56...n mama akan balik jugak...walaupun masa tu mungkin aliff tak kenal mama...tapi...mama akan tackle aliff balik...

2 comments:

  1. huhu..sedih, sedih.. aku 4jam je xjmpa anak aku rasa mcm nak gila.hehe

    ReplyDelete
  2. jgn risau la...aliff pasti kenal mama dia....sabar yer.

    ReplyDelete